1Kedai Mudah

1Kedai Mudah
KAMI AKAN USAHAKAN AGAR TIBA TEPAT PADA WAKTU YANG DIJANJIKAN. INSYA'ALLAH !

Tuesday 8 March 2016

PAM TAYAR KECEMASAN MUDAH ALIH

BAGAIMANA JIKA TAYAR ANDA PANCIT DI LEBUH RAYA SUNYI ?



Tayar bocor berlaku dimana saja. Tak perlu lagi risau memandu berseorangan di sepanjang lebuh raya pada waktu siang atau malam yang gelap dan sunyi. Tiada lagi rasa cemas mencari kedudukan stesen minyak atau bantuan terhampir. Tidak perlu lagi mengharap pertolongan orang lain dari tepi jalan yang belum tentu anda kenali.

Tidak lagi perlu berpeluh-peluh menukar tayar sementara tiba ke kedai tayar berhampiran kerana BANTUAN ANDA YANG HANYA SEBERAT 3.7 KG sudah sedia tersimpan di dalam but kereta anda. Tak sampai 5 minit, tayar kembung semula sementara anda tiba ke kedai tayar berhampiran. Gajet yang perlu ada pada setiap 5 juta pemandu di Malaysia. Jadilah pemandu bijak yang sentiasa bersedia dengan penyelesaian.

Amat mudah digunakan walaupun anda pemandu wanita. Dipercayai dari kualiti pembuatan dan mutu rekabentuk. Ianya WAJIB ADA dalam kereta anda ! Klik info selanjutnya:

http://www.1kedai.com/kedai/index.php?option=com_content&view=article&id=15:pam-tayar&catid=15:gajet-elektronik&Itemid=7

No comments:

Post a Comment