1Kedai Mudah

1Kedai Mudah
KAMI AKAN USAHAKAN AGAR TIBA TEPAT PADA WAKTU YANG DIJANJIKAN. INSYA'ALLAH !

Thursday 3 March 2016

KAMERA PERAKAM PERJALANAN HD - BAWAH RM100

KAMERA DASHBOARD KERETA -HD


Merakam perjalanan sepanjang balik kampung, percutian bersama keluarga, rombongan perkahwinan atau pertunangan, ke rumah sahabat handai dan saudara mara atau kemana sahaja. Berkualiti HD - Blue ray 1080p Layar lebar.

Secara ringkasnya, Voyager-HD ia adalah sebuah kamera perakam perjalanan berkualiti HD dengan skrin tayangan 2.5 " TFT LCD. Dilengkapi teknologi merakam pandangan malam Infra-red HD dengan 6 unit LED pada lensa dengan sudut pandangan lebar seluas 120 darjah.

Rakaman video akan disimpan ke dalam SD / MMC kad memori dengan muatan sehingga 32 Gb (tidak disertakan bersama pakej). Ianya boleh di rakam dalam pelbagai mod program seperti untuk setiap 2 minit / 5 minit / 15 minit dengan rakaman kitaran semula 'overwrite'. Bukan itu saja, berkeupayaan merakam melalui sistem sensor pengesanan pergerakan (motion detect) iaitu merakam secara automatik bila ada pergerakan di depan lensa dikesan ! Disertakan bersama dengan unit pemegang kamera untuk mudah dipasang pada papan pemuka atau cermin hadapan kenderaan. 1kedai dotcom menawarkan kesemua teknologi ini pada harga serendah RM 118 sahaja !

Kesemuanya dirakam dengan mutu video dan audio berkualiti tinggi HD tayangan lebar. Ia seumpama kotak hitam kokpit juruterbang yang merakam bahan bukti kukuh perjalanan bagi tujuan rekod dan log keselamatan peribadi. Sesuai digunakan bagi tujuan tugas-tugas profesional dan khas seperti pegawai ronda penguatkuasa, kewartawanan, penyiasatan, peguam, pemandu teksi dan bas bagi merakam sesuatu bukti contohnya kemalangan atau sebagainya. Kesemua rakaman saat berharga yang mungkin secara kebetulan boleh dimuat turun untuk dikongsi ke laman web sosial atau Youtube. Jangan biarkan ianya berlalu begitu sahaja. Tidak perlu lagi mengusung banyak peralatan berat dan besar.. cukup hanya dengan perakam DVR berkualiti HD yang padat dan mudah. Klik pautan dibawah untuk lebih maklumat:

http://www.1kedai.com/kedai/index.php?option=com_content&view=article&id=158%3Avoyager&catid=12%3Afesyen&Itemid=3

No comments:

Post a Comment