1Kedai Mudah

1Kedai Mudah
KAMI AKAN USAHAKAN AGAR TIBA TEPAT PADA WAKTU YANG DIJANJIKAN. INSYA'ALLAH !

Monday 29 February 2016

TV BIASA DI RUMAH ANDA JADI PC GOOGLE ANDROID ?

TV Plasma Biasa di Rumah Anda Boleh Berfungsi  Jadi Smart Android TV



Pernahkan anda impikan agar skrin TV biasa anda mampu 'bertukar-tukar jantina' menjadi sebuah komputer Android ? Ada masa ia sebagai TV biasa dan adakalanya menjelma pula sebagai sebuah PC Android ? Ha haa..Kini tiada yang mustahil dengan adanya teknologi TV Android dengan platform Android 4.2 Jelly Bean pada harga dibawah RM250 ! Keupayaan yang sama seperti telefon pintar atau tablet model terkini 2014. Bezanya, ia berskrin besar.


Hanya dari skrin TV biasa, anda boleh lakukan tugasan menghantar email Google, melayan kenalan di Facebook atau Twitter, membaca fail PDF, menonton video kegemaran di Youtube, menyudahkan kerja di Microsoft Office, memuat turun permainan AppStore atau apa saja. Dengan adanya teknologi komunikasi Wi-Fi dan Bluetooth terkini, segalanya jadi mudah.

Rahsianya:
Enjin Cortex Teras Berkembar A9 berkelajuan 1.6 Ghz dengan  ingatan dalaman 1GB DDR3. Ia membolehkan anda menonton video definisi tinggi HDMI 1080p dalam pelbagai format dan berbagai aplikasi. Klik pautan dibawah untuk maklumat selanjutnya:

http://www.1kedai.com/kedai/index.php?option=com_content&view=article&id=179:android809ii&catid=12:fesyen&Itemid=3

No comments:

Post a Comment